Magnus Uggla!

Vilken toppenkväll det blev igår! Jag och Stina tog en promenad till Gränby där vi mötte upp Märta och Maria på MQ där Emma jobbar...sen inhandlades: Vin, ingerdienser till tacogratäng, sallad, körsbärstomater, gurka, mögelost, brie, kex, druvor och mörkchoklad, gott!! Sen blev det en helkväll med mys och mingel..tjejerna började dra sig hemåt och jag och Emma blev taggade av Magnus Uggla, så vi korka upp en flaska till, snegla lite på matchen, vilken va en besvikelse ju..:( Trots min kärlek så blev det för lite mål, trist! Framåt två knalla även jag hemåt för att krypa ner i min underbart sköna säng!

Idag regnar det, va lite trist när man skulle ut och gå imorse, fast samtidigt tycker jag det är rätt skönt, känns lixom fräscht i luften, efter mina morgonrutiner promenara jag bort till kvarnen och systemet för att köpa in lite vätska att inta till kvällen, då det är fest hos Johan, ska bli super kul att träffa hela (nästan) gamla Mcdgänget.

Nu ska jag färga håret, utväxt är ju inte kul! varför kunde jag inte bara ha fötts brunhårig??  

Tagga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0