Helgens bravader.

Hello.

Har faktiskt inte haft så mkt tid över att uppdatera sorry då.

I lördags hoppa jag upp ur sängen vid 9.00 och tog en morgonpromenad till stenhagen med Lina som skulle jobba. Innan hon börja bjöd hon på toast, äppeljuice, kaffe och sen så dela vi på en chocolate dream, så himla god! Lina började jobba vid 11 och då var det bara för mig att traska hemåt i solskenet, var riktigt härligt väder.

Resten av lördagen spenderades med att springa i affärer, sola, färga håret, köpa mat och laga mat!Hanna, Stina och min syster hade jag lovat att laga mat till, så jag stod här o panera kalvfileér, färga håret och gjorde pastasallad och fördrinkar..samtidigt! Men blev faktiskt (måste ju skryta!) jävligt gott!!

Vi hinka väl i oss en hel del vin och shotarna började flöda, tillslut begav vi oss hem till Anders på inflyttningsfest. Jätte trevlig kväll, dock ganska överförfriskad...men jag minns bara kvällen med ett leende...


På söndag morgon kommer Hanna invinglandes vid 8 på morgonen, vart hade hon vart egentligen? nakna killar var iaf inblandat... Hon mådde hur som helst inte bra, toan besöktes flitigt av Hannas inre vätskor den här morgonen. Lina kuta runt och hennes grejer var borta, det mesta återfanns dock hemma hos Anders. Men kastar man koftor omkring sig så får man nog skylla sig själv att den försvinner..;) Men Lina lugn, en hemlis? Jag har gjort samma sak med en kavaj..Jag mådde mest bara sjukt illa och satt med min bakiskylare på huvudet.

Vid 15 kom mamma och Nettan och hämtade oss, så ungefär då gick vi upp ur sängen. Vi åkte till stabby och åt pizza med brorsan och marie. Super mysigt och härligt i solen. Brorsan och Marie skulle jobba och jag skulle egentligen köpt en morsdag present till mamma, så vi begav oss till ikea, emn det jag tänkt köpa dög tydligen inte så då fick hon inget, bara kärlek.

På kvällen skulle vi hem till mormor och morfar, påväg ditt ett snabbt stop vid stenhagen för kaffeintag. Hos mormor blev det paj med sallad och bröd, tårta som morfar bakat och sen äppelkaka och glass på det. SJUKT mätt! Har nog ätit för en vecka igår, men på söndagar får man det!

Ja det var min helg det, en riktigt bra en,

Kommentarer
Postat av: empem

hej, allt bra? :)

2008-05-26 @ 10:07:26
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/1211787710_brjar_dagen_med_en_li.html#comment

En snabbis tävling där du kan påverka själv om du vinner eller ej ;)

2008-05-26 @ 10:11:07
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: hanna

haha nakna killAR? Låter som det var fler än det var verkligen. haha. med maten var god iaf helena

2008-05-26 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0