Härliga Fredag!

Gårdagen var supermysig, han sortera garderoben sen titta Hanna förbi och vi + syrran gick ner på stan och mötte upp Stina och Majsan för att luncha på unico, mysmys.

Sen var det planerat för utgång, men kände mig så jäkla seg (som jag gjort i några dagar nu..), så följde med Hanna och Linda på bio istället, fan va nice det var! Har verkligen inte vart på bio på så jävla länge, minns inte ens senaste gången förutom igår då..Jätte bra film va det oxå, "What happens in vegas". Jag är nog den enda i hela världen som typ gråter till kärlekskomedier, jätte töntig men jag är så känslig..haha.

Idag har det inte hänt så mycket, vart ute och gått och ätit frukost och bråkat med syrran, så är väl en vanlig morgon då?! Näe brukar faktiskt aldrig bråka med Lina, även om det vart mycket tjafs nu ett tag..men vad ska jag göra när allt jag säger och gör är fel? Jag älskar dig Lina, men jag kan nog inte alltid vara dig till lags.

Men efter regn kommer solsken så resten av dagen kommer nog bjuda på massa skoj. Är ju bjuden på middag hos Emma ikväll med mina söta tjejer, blir nog hur kul som helst och så kanske man ska unna sig ett glas vin eller två? återstår att se...men är ju faktiskt fredag ;)

image61


Kommentarer
Postat av: Lina Pina (tydligen)

hmm... jag kanske också ska skaffa en blogg och skriva om hur jobbigt det kan vara att leva med dig?

;)

2008-05-16 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0