Håller till i Hedemora.

Jag fick ju som jag ville igår och brorsan kom och hämta mig och vi åkte till vittinge. Blev en riktig mysdag med god mat och kortspel, jag vägra iof vara med..är ju sjukt dålig förlorare och det var jag inte ensam om att vara i sällskapet så då kan man lika gärna backa ur från början ;)

Gick promenad med mormor, så skönt, man kan verkligen prata med henne. Och nu är jag hos mamma, fått bamsekram så nu luktar man kossa ;) men det gör inget. Skönt att vara här, komma bort lite. Mysa med djuren och pussa på hundarna och min fina lilla häst Blue Eyes som bor här nu. Underbart.

Nu ska jag lyssna på en mysig låt och ägna dig en tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0