"Det spelar ingen roll"

Fan vad jag hatar när folk säger "Det spelar ingen roll", för det gör det visst! Man tänker alltid att man skulle vilja ha det på det ena eller andra sättet. Säger man "Det spelar ingen roll" så är man likgiltig och vågar inte ta diskutionen, det är fegt! Sen så kan man inte gå och tjura sen för att det inte blir som man vill, för säger man inget så kan man inte förvänta sig något. Ush hatar det verkligen. Fast vet att jag oxå kan säga så ibland, men det är ju för att göra den andra nöjd..Om båda (eller alla om det är fler) bara säger var och än vad de vill göra/ha så kan man ju få alla så nöjda som möjligt lixom..

Så snälla, säg inte "Det spelar ingen roll", för det gör det. Om inte annat så för mig!


Jag vet att ni saknar mig därhemma, men lugn.. imorgon kommer jag hem! :)


...och jag saknar er oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0