Den här dagen.

Ja, bara för att vara lite extra duktig kan jag väl skriva ännu ett inlägg, sen lär ni ju räkna med att jag inte skriver på en vecka eller så..

Idag har jag gjort absolut så lite som möjligt. Var riktigt trött igår och kände mig matt i kroppen så bestämde mig för att inte ställa klockan..vid 11 snåret ringde Hanna i alla fall och väckte mig och strax därefter ringde mamma. När jag vaknade och skulle prata, värkte det i halsen och kände mig ännu mattare i kroppen, jävla Hanna har väl smittat mig. Eftersom jag inte jobbar som väl alla vet vid det här laget kunde jag ju faktiskt unna mig en ledig dag i sängen, skönt!

Var dock tvungen att pallra mig till ica för att köpa frukost, satte på mig en lång tjocktröja med polokrage och flipflops och trodde jag hade alldeles för mycket kläder på mig i den gasande solen, så fel!! Höll verkligen på att frysa ihjäl, har nog aldrig förr haft sån gåshud på benen och människorna vid ica kolla snett på mig..haha, tur att det bara tar nån minut hem sen kröp jag ner i sängen, åt frukost och kolla på veckans andra avenyn avsnitt. :) Ibland är livet bara så bra, var dock jävligt ensamt här hemma så har trakaserat syrran lite på telefon, att hon aldrig kan hålla sig hemma...hon måste ju förstå att jag är sällskapssjuk och inte alls vill vara helt ensam, saknar dig Lina ju...

På eftermiddagen lagade jag middag, alltså en riktigt middag..ingen färdig gjord mat eller yoghurt utan riktig hemmalagad mat. Det blev: Lax med quinoasallad (quinoa, ärter och tomat), isbergssallad och keso. mums. och vet ni vad? till det drack jag en kall öl, vet inte om jag ska kalla det vuxenvarning eller alkis..men gott va det iaf!

Eftersom det är galet tråkigt att äta själv kolla jag faktiskt på high school musical under tiden...och NU är det kaffedags, slapp dag! Och ja jag vet att jag absolut inte gjort något vettigt men jag är faktiskt sjuk ;)

image52

Jag en hemmadag.

Kommentarer
Postat av: Mix

jag blir glad över att ngn annan också kollar på andra avenyn. lite spännande det är nu då!!

2008-05-12 @ 23:09:13
Postat av: Helena

haha, du det är fan fler än vad man tror som kollar på det ;) tror alla e lite smygisar..haha..ja jätte spännande ju!!

2008-05-12 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0