Dåligt humör på morgonen.

Det är hemskt vilket dåligt humör jag har på morgonen. Eller jag går väl inte och är grinig för mig själv, men kommer någon (i det här fallet mamma) och tjatar om saker innan man knappt öppnat sina gröna då blir jag fan riktigt irriterad och tjurig. Jobbigt som fan!

Men vem fan pallar med frågor som:
Jag tänkte att vi ska ut och rida, ska vi rida nu? eller ska vi rida sen? ska du åka hem idag? eller neeej du kanske stannar tills imorgon? Då kan vi ju rida imorgon oxå? Vill du ha frukost? Kaffe kanske? Köp tåg biljett med mitt kort! Eller föresten köp ingen tågbiljett, köp på tåget istället! Jaha, ja men då kanske du skulle köpt tågbiljett, det går inte att backa på den där?

Galet irriterande i mina öron i alla fall!!


Och det här är inte något mot mamma, hade inte spelat någon roll vem som hade kommit och börjat tjata om frågor och grejer precis när jag vaknat, för jag måste hinna vakna innan jag kan prata och tänka och svara på så komplicerade frågor..haha..Ge mig en timme sen är jag glad som en lärka ;)


God morgon föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0