Dålig sömn.

Hela dagen igår var full av nya intryck. Var en spännande och rolig dag men det resulterade i att jag blev stört trött och när jag väl skulle sova så gick det inte, låg och sov halvdåligt hela natten och vaknade flera gånger i timmen av ett ryck..kom vid 05.00 på att det förmodligen berodde på en klocka som stod och tickade, hur irriterande och stressande är inte det? Så gick upp och tog ur batterierna och sen sov jag som en stock tills mamma kom och väckte mig vid 10..jag som skulle gå upp vid 7 och gå morgonpromenad, får bli en nu på dan istället.

Igår fick jag träffa min andra styvsyster och hennes dotter för första gången, så underbart söt liten gullunge, helt kär. Gud vad jag älskar barn, finns det något gulligare och sötare och roligare?

Nu ska jag ut på promenad, varför skiner inte solen? skit väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0