Brorsan, svara då!

Nu sitter man här som en bakistönt. Har ätit kycklingsallad med massa avokado, avokado är bra! Och till det litervis med cola, cola är bättre. Mår faktiskt mer illa än vad jag förtjänar, tycker jag...

Ringer och ringer till min bror, men han vill inte svara :( Tycker du inte om mig brorsan? eller så sover han kanske bara...Men jag vill att han ska svara, för jag vill åka med honom till mormor och morfar så jag får träffa allihopa lite! Sen har jag ju en smygplan som jag och mormor lagt upp. Att ajg ska åka till dom idag sova där och sen åka med morfar till Hedemora och imorgon, sounds nice tycker jag!

Ska bli skönt att komma hem lite (konstigt att jag säger hem när jag aldrig bott där, men är väl lite så att där mamma bor är hemma..iaf tills man skaffat familj o så väl?!)

Saknar lite när vi bodde hemma allihopa. Mamma, brorsan, syrran och jag. <3 .

Nu tänkte jag börja packa lite, och hoppas att min bror tänker ringa upp :) 

image63
Min fina bror och jag.
Bättre brorsa finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0