Tiden går och det regnar.

Vilket skit väder det är hela tiden, bara regnar varje dag..ja förutom den veckan jag va sjuk då ,för då sken ju såklart solen...just my luck.

Händer i alla fall lite grejer nu, till allas stora förvåning har jag sagt upp mig från Mcdonald´s och jobbar min sista dag 30/4 2008. Känns spännande men samtidigt lite tråkigt, kommer sakna en del människor och faktiskt jobbet också, ni som aldrig har jobbat där förstår kanske inte känslan av att sätta ett nytt rekord, känna att man presterat lite extra, va uppe en hel natt för att smycka restaurangen med ballonger och annat eller bara helt enkelt få göra ett barns dag genom att ge den en ballong och fram för allt få människor att le! Kan inte säga annat än att jag älskat många stunder, men hatat nästan lika många. "Man kan inte hata utan att älska" som min forna chef sa till mig en gång, vilket är så sant!

Annars så händer väl inte så mycket just nu, dagarna rullar på.

Igår var jag ledig och njöt av ledigheten. Var ner på stan en sväng och köpte en present åt mig själv och lämna in ett par skor på omklackning. Eftermiddagen spenderades på ett fik tillsammans med Stina, var så himla mysigt och tiden bara rann iväg helt plötsligt hade vi suttit där i nästan 5 timmar, så skönt att tiden bara kunde gå och man kunde prata utan att ha någon tid att passa.

På kvällen blev det kycklingsallad och mys med Lina framför Sex and the city, det var min lediga dag det!

Idag har jag jobbat, tiden gick jätte fort, var nog för att jag va där "ensam" och med ensam menar jag utan andra arbetsledare eller chef...tyckte det var trist i början när Hanna skulle gå direkt när jag kom, men var faktiskt rätt skönt sen och tiden gick fort, var lixom inte ens jobbigt att stänga, kanske för att jag vet att det inte är alltför många kvar...

Ikv'äll hände en grej som jag inte kan skriva här. Men jag skrattade lite,  för att jag kände igen mig själv så mycket i allt det hemska!! Tyckte så synd om dig, älskar dig över allt annat, du är det bästa som finns!

Nu ska jag kolla lite film, sen sova, är ju en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0