På fötter.

Den där helgen för ungefär en vecka sen gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Lördag kvällen började så bra hos Stina; Vin, nötter, choklad, vindruvor, sprit, melodifestivalen, minnen, tjejsnack..ja allt var perfekt. Vi åkte ner till svenssons i tid (vi är aldrig i tid), hade en jätte bra start, mingla runt och allt var ja jätte bra..tills då.

Vinterkräksjukan!
Behöver jag säga mer? Tog en taxi hem och har mått skit sen dess, trodde faktiskt helt ärligt att jag skulle dö ett tag, är det pinsamt att erkänna det? Då får det vara det helt enkelt vara det, för så dåligt har jag mått!! Är så himla glad att jag haft min underbara lillasyster Lina, sittandes vid min sida och gett mig vidrigt hemkok, men får väl tacka henne för att jag lever ;) + att jag smittade henne så hon är nog väldigt glad..dock slapp hon min elakartade sjukdom och fick en lindrigare..Jag har måste gjort något hemskt elakt i mitt tidigare liv...

Men nu lever jag igen, bara så ni vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0