Kaffe dags.

Underbar dag..jag och Lina har vart ute på en lång promenad och träffade världens bästa bror en snabbis. Sen kom min mamma helt oväntat ifrån dalarna så hon blev hembjuden till mig och Lina på mat, hur gott som helst blev det..va ju jag som lagade maten :) och jätte kul att träffa mamma, saknar henne varje dag!

Lite tvätt och städ har jag oxå hunnit med..nu börjar jag däremot känna mig lite stressad ska vara hos Stina om typ en timme och har inte duschat än så får ta tag i det. Ska bara slänga i mig en kopp kaffe så är jag igång igen...

image29



Hoppas alla får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: hanna

helena, vart är dina bloggar?! :( vill ju läääsa mera. har dock inte kännt att jag kunnat kräva det av dig men nu när du mår bra så,,,

2008-03-06 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0