Ensamt.

Så har man jobbat månadens sista stängning, känns riktigt bra och en ledig helg med massa skoj som väntar..härligt, härligt!

Har dock väldigt tråkigt och väldigt ensamt här hemma just nu, hade väntat mig att komma hem o kunna kolla film med Lina, men nu är hon hos mormor och morfar..men får väl mysa för mig själv!

Kände inte att jag orka med någon utgång ikväll, får räcka med imorgon, måste ju vila lite oxå plus att jag har massa massa som ska göras imorgon, så ska försöka sova relativt tidigt, brukar ju inte gå så där jätte bra, men kan väl försöka iaf :)

Nu film dags!

Puss

Kommentarer
Postat av: lina-pina

mmm sötnos :) men vi myste ju igår! även om jag gav upp andra avenyn... LOVE

2008-03-17 @ 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0