Bra start på dagen.

Idag ringde min syster Lina från sitt rum till min mobil klockan 07.40 "Helena, dags att vakna". Klockan 08.00 ringde hon igen "Nu måste du gå upp, snart går vi"

Då maka jag mig upp ur sängen, tröttare än någonsin, kändes det som!! Slängde på mig lite kläder och ett ansikte (ansiktet jag vakna me var helt enkelt INTE okej..haha)

Sen promenare jag och syrran ner till First Hotell för att mysa med hotellfrukost i två timmar, helt underbart mysigt och gott, vi fundera på att göra det till en "en gång i veckan frukost". mysigt!

Så nu är jag hemma igen, glad att jag kom upp tidig,t för nu hare jag hela dagen framför mig (hade vi inte gått så hade jag säkert inte vart vaken ens än..)

  


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hallå, vad kostar det att äta hotell frukost? Det är ju typ det godaste som finns..:)

2008-03-21 @ 21:52:21
URL: http://www.baracarolin.blogg.se
Postat av: Lina

Det kostar 95 kr :) och FÄÄÄÄCK JOOO Helena! du vet varför, morr ;)

2008-03-23 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0