äntligen hemma.

Yes, äntligen är man hemma, inte för att det är så jätte mysigt egentligen när man ser all tvätt och disk, fattar inte hur jag kan samla ihop så mycket på bara ett par dar? Men på lördag blir det väl städning igen, något roligt att se framemot när man är ledig ;) haha!

Har vart en kanon dag, allt har gått jätte bra och jag har skrattat massa, härligt!
Märkte knappt att det regna när jag gick hem, så nöjd var jag...

Det är ingen populäritets tävling, men kan inte låta bli att mysa lite inombords när ni kommer och säger att ni kommer sakna mig och trodde att jag skulle bli er nästa chef. Tycker om er!

Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

ena dagen är vi efterblivna och andra dagen tycker du om oss ;)

2008-03-14 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0