softis dag.

Skön dag, jag har då inte gjort mycket för världen..det skulle va de där burkarna jag panta då, det va ju duktigt gjort! Men annars får jag nästan skämmas så slött. Har strosat runt med Lina lite på stan, kände mig lite lesbisk bredvid henne, hon va jätte piffig och jag gled runt i armybaggybrallor med brottarlinne..hmm plus att vi höll varann i hand, undra om folk trodde vi va lesbiska och att ja va "killen" i förhållandet..hur som helst så är det inte, jag har bara en slappdag och är inte tillsammans med min syster, promise! =)

Nu ska jag laga lite mat, jätte god sallad ska jag göra med kyckling, rucola, fetaost, nötter och tranbär, det är fina grejer ni!

Har fått låna massa filmer utav Hanna, så ska bara mysa ikväll och kolla på film och äta glass =).

Kommentarer
Postat av: Lina

men guuuuud.. håll mig inte i handen om du tänker såhär jävla mkt på det, haha.

2008-06-16 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0