Rent och fint.

Ja som alltid på mina lediga dagar så står städning på schemat, blir så jävla fort skitigt här, men nu är det rent och fräscht. Så jävla skönt!

Hanna kom förbi efter jobbet tillsammans med Lina, så vi fika lite bullar och drack kaffe, försöker verkligen få Hanna att börja dricka kaffe (så även alla andra...) men det gick ju som vanligt inte alls, men jag ska inte ge upp :)
Hon stanna alldeles för kort, för att åka hem och äta midda med Emma, mysigt för er tjejer!

Nu är jag klar med alla måste göra grejer idag, sov ju till typ 15 ..kände mig så låg imorse/förmiddan, men nu är jag på G igen så ska nog ta mig en joggingtur runt högarna och rensa huvudet lite, alltid lika skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0