Omotiverad.

Snacka om att blogghumör varierar, ett tag kan man tycka det är hur kul som helst och skriva massa inlägg om dan och sen hamnar man i en svacka och har ingen lust alls att skriva. I en sån svacka har jag befunnit mig nu ett tag, men nu börjar det ta sig igen tror jag, visar sig ;)

Senaste tiden har vart väldigt lugn, har spenderat massa pengar och tid på sånt jag tycker jag behöver. Har bland annat köpt ett helt ny hudvårdserie från biotherm, min hud känner sig redan lite lyckligare.

Något som verkligen är helt värdelöst är att jag och Stina jobbar på olika dagar, så vi kan aldrig hänga :( Det är fan inte okej, jag måste prata med min chef..Han heter Jesper och är holländare och pratar engelska..och jag fattar typ hälften av vad han säger..men det ska vi nog fixa..ni vet, jag har ju leendet på min sida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0