Jag och Tessie...

Mina grannar har en hund: Tessie. Jag är inte mycket för schäffrar, men Tessie har jag lärt mig att acceptera, hon är helt okej lixom. Här om dagen när jag skulle ut och springa kommer Tessies husse och frågar om jag inte kan ta med mig henne "eeehm, jooo men det kan jag väl.." säger jag och tänker "nej det vill ajg inte." Jag tar iaf med mig hunden och jag kunde ju glömma att springa, fick bli en promenad istället. Våra första 200meter gick hunden baklänges och ville hem, sen skulle hon lukta på precis allt! Asså hey jag är van vid hundar, lydiga såna eller små..Men gick rätt bra tills sist, jag och Tessie blev lite små tajta där på slutet och jag tänkte att hon är rätt nice endå och vi kan nog bli vänner... MEN nu till mitt problem, jag vill inte ha med mig henne jämt..och nu vill jag typ inte gå utanför dörren när mina grannar är ute för jag kan inte säga nej, och då måste jag ha med mig henne..ush vilket problem jag har va? Kanske är dags för mig att lära mig att säga Nej nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0