Vart kom molnen ifrån?

Hoppas de försvinner snart vi skulle ju faktiskt till fyrishov med William idag, det var iaf vår plan..what to do? Känner mig rätt seg idag faktiskt, kanske för att det blev några timmar för lite sömn. Jäklar vad mitt alarm tjutit hela morgonen, självklart utan att jag vaknat! Slutade med att Lina kom in "Har du svårt att vakna hjärtat?" vilket i mina öron hördes "Stäng av den där skiten!!!!"...Hahaha, så uppfattar jag folk på morgonen. So now you know.

Jätte internt men: Sanna nu sitter jag exakt så som du satt på bilden på Daniels mobil. Lika mycket kläder oxå. haha!! vad är det med att sätta sig här så fort man vaknar? ;)

Näe nu blir det kläder och loka sen ska jag förvandlas till "Hopp-i-skutt-Helena" och leka med William hela dagen!

Bakis, vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0