Välkommen sol.

Godmorgon!

Vilket härligt väder det är, vad glad jag blir. Underbart ju!

Håller på och plockar lite, sorterat upp massa tvätt och vikt in lite. Min garderob ser föresten ut som ett skämt, måste försöka styra upp den på något sätt. Men är helt enkelt för mycket kläder på för liten plats! Är inte bara i garderoben det är för mycket grejer på för liten plats utan i hela mitt hem, känns som varje gång jag städar slänger jag kanske 4 påsar med saker, kommer ju inte ha en pryl att fylla ut med när jag flyttar till något större, om det nån gång kommer hända...

Lite senare ska jag traska ner på stan och träffa Sanna och äta lite sushi (kan bli rätt mycket sushi...). Ser framemot det jätte mycket, var allt för länge sen vi hade lite kvalitetstid tillsammans. 



Jag är förövrigt en människa idag, så ni ska inte behöva läsa om hur trött, less, ont osv jag har och är. För idag är jag hur pigg som helst så kommer få massa gjort! =) SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Idaaa

Yo Hellan, faan va najs att du traffa sannna!! =)

Hanga snart då tycker ja! PUSS

2008-07-16 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0