Vad hände med natten?

Vilken dag det blev igår! Först massa jobb, tiden rulla på rätt bra för jag hade ju någor att se framemot: IDA! Så 21.30 möte jag upp Ida e och Stinkan för att stå och vänta in Idisen...till slut (ca timmen senare) så kom hon ut och oj va bra det kändes, så skönt att ha henne hemma igen! Hur som helst så åkte vi hem till Stina och myste lite med ljus och körde lite uppdatering av vad som hänt, det lilla som hänt på ett halvår..tiden här hemma står verkligen still, typ!

Sen blev det dags att vandra hem, men så möte jag upp Björn och blev med "dragen" av hans kompisar på efterfest, va riktigt mysigt men när klockan började bli runt 06.00 och jag såg vädret som skulle bli idag kände jag mig riktigt stressad..och vad hände? jo jag sov tills nu så nu har typ hela dan gått..skit!

Men vet ni vad? NU ska jag fånga dagen...

Ses ute ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0