Tårtkalas.

Idag var en toppendag på jobbet, jätet roligt har ja haft det! När vi sedan slutade trodde jag och Stephie att vi skulle hinna med 13.12 bussen, men inte då vi tog ut segern i förskott och såg bussen köra iväg utan oss på, men typ en meter bakom..jävla skit.

Vi bestämde oss för att ta tåget istället, men det gick inget förän 13.57 så då blev det besök på McDonalds Arlanda (som förövrigt är den sämsta McDonalds restaurang jag någonsin besökt, alla gånger..har endå vart hyffsat flitig kaffebesökare...).. Det kliade i fingrarna på mig och jag hade verkligen lust att tajta restaurangchefen, om man nu kan kalla honom det. Ge mig some action ifall du ska vara chef lixom, fy fan! Va irriterad en långstund efter det ;)

Blev iaf en cheese och kaffe, det var faktiskt gott.

Tog tåget hem och hetsa som fan för att hinna med bussen hem till tvillingarna, och hann det gjorde jag..till fel buss! Jajjemen var det bara att vänta igen, men hamna åtminstone på rätt buss nästa gång..jag och bussar verkar inte vara någon större hit alltså!

Hemma hos Hanna och Emma bjöds det på kakor och tårta och kaffe och William pussar. Trevligt! Började bli lite måttligt trött och tänkte vandra hem men så kom gulliga Eva och bjöd in på middag, det gick ju inte att tacka nej helt enkelt. Tur var det för det var godaste maten på länge! Har verkligen haft en kanon mysig dag, det enda som saknades var såklart B. Som förövrigt är och rockar sönder någon park i sunnersta med bandet hans.

Nu är jag helt slut och ska krypa till sängs, blir ju en tidig dag imorgon oxå då jag börjar 05.00...


Dagens roligaste: Jag heter Göte Borg och kommer från Göteborg.

asså säg det högt några gånger, stört kul!! Höll på att skratta sönder mig åt det hela tågresan hem från arlanda, kanske var lite trött vem vet. Men det är kul!

God natt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0