Tack för idag, det gjorde jag bra.

Hello.

Bra dag. Vaknade första gången typ 7 av att någons väckarklocka ringde och ringde och ringde. (Jag har verkligen hittat någon som är segare än mig på att gå upp på morgonen.) Så idag kan man säga att jag snoozade i 3 timmar innan jag gick upp. nice det, tur att man gillar att snooza...

Jobbade idag, själv som alltid. Har dock fått en ny väktar kompis, as nice en. Han har fan fått guldstjärnan idag, skulle typ gått hem om inte han fanns...tror minsann att han spenderade typ 2 timmar till att prata med mig. TACK! Mattias titta också förbi och berätta att han tagit sitt MC-kort nu..Grattis grattis, ser fram emot en åktur!!!

På tåget hem träffa jag en gammal klasskompis, jätte trevligt att snacka lite skit och så. Tog sen mina onda fötter och promenera till rackarberget för lite mys med Frida, Märta och Maria, suuper mysigt. Ni är för goa tjejer!

Nu ligger man här i sängen och ska sova. Så god natt påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0