Tack för idag, det gjorde jag bra!

Fan vilken slit dag, men galet vad fint det blir!! Hanna kom och sträckte en hjälpande hand. Schysst Hanna! Det bästa är att Hanna ska sy ett par gardiner åt mig, hur snällt är inte det, en riktig toppensnäcka den där Hanna.

NU är jag så trött så jag tror jag smäller av. Så ska försöka sova lite...Hanna ska färga Linas ögonfransar nu, det kommer nog bli fint, kommer bli en riktig donna tills imorgon,. ohyeah!

Jag skulle göra en sötgrej eftersom jag tänker på min BicepsBjörn rätt mycket, typ hela tiden.

Men så funkar det inte att ladda upp bilder, but why? Är ju bilder som är kul. Nu ska jag sova en annan ska ju upp mitt inatten som vanligt känns det som. Längtar tills imorgon efter jobbet. Låt morgondagens jobb gå fooort!

Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0