Skoskav är inte okej.

Fan vad ont jag har i mina fötter, har verkligen lärt mig en läxa idag. Ska aldrig mer frestas att vara barfota i mina jobbskor för att solen skiner, det är inte okej. Idag har jag lärt mig att fötterna sväller..MYCKET..när man står upp hela dagen och går en massa..de får helt enkelt inte plats och utan en bra nylonstrumpa är det inte skönt..det gör ont. Det gör ont nu, mina fina fötter är missbildade av knölar, hemskt! STACKARS MIG!

Nog om mina fötter.

Har vart en nice dag annars..jobbat själv som typ alltid eftersom alla är sjuka. Det skulle snart jag oxå bli sa Mabel idag, vet ni vad? Jag tror henne! Men nu är det bara imorgon kvar sen ledig helg =)

Och jag gillar mina jobbar kompisar, man ser inte mycket av dom efetrsom jag jobbar i en mobbad butik, men när man gör är dom helt okej, jag gillar dom!

Kollar på film med Lina nu och äter chips, gucca och marabouchoklad, så onyttigt men så jävla gott..mina fötter?! är eeeh värda??? det... Imorgon är en ny dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0