Så var ett nytt projekt igång...

...men tänker faktiskt inte avslöja någonting förän det är färdigt =). Men det kommer få mig att må bättre, mycket bättre.

Idag kom mamma som sagt förbi med Lina, de hade köpt med sig bröd, smör, saltrulle, kaffe, jordgubbar, brownie, och glass. Hur gott var inte det, speciellt när man inte hade en endaste matbit hemma !!

Efter vår frukost åkte vi ut till Stenhagen för Lina skulle jobba och jag skulle ge Björn en hejdå kyss, kändes lite jobbigt när han skulle åka. Men vet ju att han har Adde som kommer pyssla om honom, kanske mer än vad som är okej ;) Dessutom har jag så sjukt mycket att göra den här veckan. Men kul är det!

När Björn och Adde åkte iväg tog jag bussen ner på stan för att möta upp Hanna och Linda för ett IKEA besök. Vi satte oss på bussen som vi noga kolla upp att den gick till ikea... Men tydligen inte tillräckligt noga, för vi hamna i sävja...
1½timme senare befann vi oss på ikea iaf. Hittade lite smått och gott som jag nu har i min ägo. Blev även ett stop vid restaurangen för köttbullsintag, gud så gott!

Sen lyckades man ta sig hem (med rätt buss) och sen har det fixats. Nu värker det överallt och jag känner mig som ett vrak. Vill ha massage och jag vet någon som är skyldig mig tre timmar..om två veckor säger jag bara! ;)

Jag saknar dig redan så himla mycket min fina Björn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0