Så gick det.

Det blev ingen städning, inte alls faktiskt. Jag somnade, medans jag drack kaffe...Grattis tjejen. NU sitter jag här och känns som att jag är drogad typ... Vet inte om det är normalt att va så här pga dålig sömn eller om jag börjar bli sjuk? Ska äta nått och försöka sova igen, blir nog inte så svårt att somna om direkt. Känner bara att jag kommer sova ett par timmar och vakna igen o hålla på så. Är så himla rädd för att förösova mig när jag ska upp sådär mitt i natten ju...

Nu kom min underbara lillasyster in med ulvagubbar..mums.


Jag älskar dig Lina, av hela mitt hjärta!





Världens Bästa systrar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Och jag älskar dig mest i världen och mer än allt och alla!!! Fan vad snygga vi är rå ;)

2008-07-14 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0