Mys på baksidan.

Vilken härlig dag! Har vart ner på stan med Lina och handlat lite saker till mitt projekt, som känns jävligt jobbigt att pyssla med i det här galet fina vädret, men ska bli så skönt när det är klart. Sen att jag gjort det själv, ja näst intill iaf, Hanna tittar mest på ;) Linda däremot va verkligen en hjälpande hand och Lina bidrar med sitt rum. Okej tack tjejer!

Sitter ute på baksidan med Lina och Hanna. Köpte lite daimglass och cola på vägen hem för att fira Hannas födelsedag, som som sagt är idag. Hon är mest otacksam, hon fick lixom en video skickad till sig inatt där jag och Lina sjöng och vad får vilket startade en sms konversation:

Hanna: "Vad fan har du på huvet Helena?"
Helena: " Jag har precis duschat din otacksamma jävel!"
Hanna: "Såg ut som prussilusskan...Jävla fin sång föresten! Har precis torkat de sista tårarna."

Ja sen var det slut med det!

Nu får det vara slut fikat. Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0