My day.

Ännu en bra jobbdag har passerat. Som jag skrev tidigare idag börjar jag gilla de här morgon passen, de bara flyger iväg och sen gillar jag grejen att jag har jobbat klart när somliga andra kliver upp, det får mig att känna mig duktig på något sätt.

Sa tidigare idag att jag önskar att jag var brandman, för att känna mig viktig. Men när jag sedan på jobbet såg massa poliser idag så tog poliserna över. Har alltid "tyckt" att poliser är heta (dock aldrig sett en het polis, bara gubbar typ...så vet inte riktigt vart jag fått det ifrån ;). ) Hur som helst poliser som röker går fetbort, på riktigt alltså. Tappa all respekt när jag såg en polis röka. Jätte töntigt och han får väl göra som han vill, men så tänker jag: "Hur ska han kunna springa ikapp en tjuv med sina inrökta lungor?" Ja, så tycker iaf jag.


Det värsta med att jobba såhär tidigt är ju att man blir så förbaskat trött när man kommer hem. Hann inte mer än slänga i mig min mat och sen sova jag. Så jag sov sen, känner mig helt mörbultad nu. Hade en känsla av att jag pratat med BJörn under mitt sovande och kollade på mobilen, visst har jag det! Men har absolut ingen aning om vad som sas,..trött tjej!

Ska röja upp lite här nu, eller nej det ska jag inte för jag orkar inte, gör det imorgon istället!! Men jag ska i vart fall kliva upp och gå till ica och köpa nått att dricka för att jag har ätit massa toblerone medans jag skrev det här inlägget och nu håller jag på att törsta ihjäl. det ni!

Så tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0