Lycka.

Vilken härlig dag det blev. Hann fixa massa här hemma samt gå en promenad runt högarna innan jag knalla ner på stan för att möta upp Sanna. Vi inhandlade sushi och jordgubbar sen slog vi oss ner i stadsparken och mumsa i oss. Var så himla roligt att träffa dig hjärtat, vi måste verkligen försöka ses oftare!!

Hmm..skulle faktiskt ladda upp den sketna bilden jag tog med mobilen under vårat mys, men den verkar inte vilja hamna på internet så den får väl slippa helt enkelt...

Nu känner jag att jag måste hitta på något, frågan är vad. Älskade syster kanske har ett förslag?! Så ska kila in till henne och snicksnacka lite. =)




Jag, Skrållan och Sanna för länge länge sen.
Saknar dig Skrållan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0