Köttmarknad.

Just hemkommen från Bj, eller ska vi säga köttmarknaden? haha, som Lina sa " aldrig vart med om ett så testosteronladdat ställe". Kanske är det därför jag typ aldrig går till BJ?! Kul hade vi hursom trots folk som drog i ens händer och vifta med fingrarna...Hallå, jag är ingen hund!


 
Syster och jag.


På vägen till Bj gick vi förbi people, utanför står en överförfriskad tjej tillsammans med sina vänner. Tjejen säger till vakten "Det är lugnt, jag mår bra nu" och kollar på honom med disig blick. Vakten svarar "Då går du in och dricker vatten omedelbums!". Vi skrattade rätt friskt. haha, vart va vakterna som sa att man skulle gå in och dricka vatten omedelbums alla gånger jag var överförfriskad i 18årsålderna, då fick man minsann sätta sig i en taxi och åka hem och sova på nåra skor eller nått sånt spännande...orättvist!

Just nu önskar jag innerligt att min baby låg här i sängen, vill så krypa ner i hans famn. Men det är väl bara att face it, man får alldeles för sällan som man vill. Glad att jag har honom. Underbarare kille finns inte, det kan jag sätta ett fett utropstecken efter!

<3




 


Kommentarer
Postat av: Lina

"omedelbums"... ett ord som används alltför sällan.

2008-07-17 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0