Jag kommer sakna dig!

Idag åker Björn bort, till turkiet. Det är han värd, faktiskt. Han kan behöva lite sol så han slipper höra mitt tjat, själv tänker jag steka på solarieöarna, för det är inte okej om han kommer hem och är brunare än mig. Sådeså.

Hursom så kommer vi vara borta ifrån varandra i två veckor, två veckor är lång tid. Jag kommer ju sakna honom, vill inte riktigt erkänna det men det är sant. En kille har blivit viktig i mitt liv, hur gick det till?! Men är ju faktiskt inte vilken kille som helst utan världens bästa!




Snart kommer min mamma hit, har inte träffat mamma på länge nu, så det ska bli mysigt! Hoppas hon har tid att stanna och hänga lite med mig idag...skulle ju faktiskt behöva hjälp med diverse grejer och mammor är till för att ge en hjälpande hand. Min mamma kan inte göra det så ofta, alltså fysiskt. För psykist ger hon mig en hjälpande hand flera ggr i veckan. Men nu är det det här med den fysiska handen, den har jag saknat och det vore ju så bra att få en sån idag. Tycker jag!

Och nu kommer hon, kanske bäst jag sätter på mig några kläder så hon slipper mötas av en naken unge.

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0