Heldag med Lillprinsen + hans tjänstefolk. ;)




Vädret sken ju inte direkt upp, så vi hoppa över badandet idag, vem vill bada i regn? Det nya målet blev att mata fåglarna vid svandammen. Men först blev det lite picknick och mys i stadsparken. Men självklart skulle vädret vara emot oss och det började regna. Så vi tog skydd på fågelsången för lite fika och kaffe innan vi matade fåglarna.

Vi hade handlat med oss en hel limpa med bröd men den var slut på typ två sekunder, fåglarna va som galna och jag var fan lite rädd alltså. Tänkte att om jag någon gång i mitt liv kommer få fågelskit i huvet så måste det ju bli nu, för dom var fan överallt. Men vi alla klarade oss undan fågelavföring, lyckligtvis!

William började bli lite små trött så han blev nerbäddad i barnvagnen för att sova lite, tänk om endå någon kunde köra runt mig i en vagn när jag blev trött, han har det ju nästan för bra ;) Vi traska runt lite på stan vilket resulterade i att jag har olika färger på alla naglar, alltifrån blått till brunt, helt crazy. Visade även Linda och Hanna lite av mina nya hudkunskaper så nu ska här inhandlas grejer, ge mig listan darlings!

William vaknade tillslut, eller nej det gjorde han inte, vi väckte honom... Han va rätt trött och pluttig tills han fick syn på ett pinguspel då sken han upp som en sol igen. Vi traska runt i lite affärer och dansade lite, prova skor. William var busig och titta under kjolen på skyltdockor, tafsa lite på tjejer som gick förbi och tillsist tar han en tjej på rumpan och säger "ruuumpaa". Hanna och Linda låsades såklart att de inte kände ungen och titta bort så jag fick stå där och be om ursäkt. Men inte så att någon blir sur på en sån där liten sötnos, hur han än tar för sig, hörni.. vilken player han kommer bli, eller är..haha ;)

Tog tillsist en promenix hem och jag vek av hos mig. Vinkade av tjejerna och lillprinsen.

Tack för en toppen dag sötnos(ar).

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0