Hej hej hallå bloggen.

Nu mår jag bättre eller inte alls, är tok bakis..men är väl mitt eget fel antar ja. Hade en super trevlig kväll igår blev en hel del vin på Stinas gård och sen begav vi oss till Bj, jag måste lägga ner att gå dit är lixom inte värt det. Jag och Stina drog oss till Max nån gång innan stängning..

Vinglade sedan hemmåt tog två sittpauser på vägen hem, va lite sliten och väl hemma kröp jag ner hos min älskade systster. Om jag inte minns fel fick hon en puss oxå.

Idag sov jag som jag inte sovit på en vecka, halv två gick jag upp! Ja, jag vet att solen skiner och det är typ 100grader varmt ute och att jag borde legat ute och pressat för jag är vit som snö och Björn säkert kommer komma hem som en pepparkaka, men jag orkade helt enkelt inte.

Nu håller jag på att slutföra projektet, fett boring med just den biten jag gör nu. Städa upp i röran, vem kan tycka sånt är kul? Aja skitsamma göras måste det och det måste göras idag!

Så bara att sätta fart igen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ofta du är vit din jävla brunkorv! Saknar dig gumman! Hör av dig om du har tid i veckan! Puss

2008-07-27 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0