Hämnd.

Slappt att igår fick jag betalt för att stå och prata en hel dag, kanske dags för mig att sluta klaga på att jobba..haha.

HUr som helst så slutade jag klockan 21.30 och tog tåget 21.57 väl framme i Knivsta stannar tåget och de ropar ut i högtalarna "På vägen mot upplands väsby körde vi på en ko, och nu står det fler kor på spåret så vi kan inte fortsätta köra förän någon har flyttat korna..Det kan ta 5min, 30min eller 1 timme. Det står en buss där borta, om ni springer kanske ni hinner me..." Och vi sprang och vi hann med, men asså kor?! Aja stackars kossan som blev påkörd, tar förgivet att den dog så vila i frid kossa lilla.

Framme i Uppsala traska jag ölsugen till carl philip där sitter Hanna, Niklas, Majsan och LInda..De två förstnämnda härligt överförfriskade. Så härligt med fulla människor när man själv är nykter...Gick vidare till terassen istället och snacka lite, eller Hanna skrek mest.. Björn titta oxå förbi så då blev jag nöjd och glad :)

Traska hem med Hanna och Linda sen med ett stopp på statoil för korv...låter bilden tala för sig själv...



Sen var det hem och sovdags :)
Det var gårdagen det.


Kommentarer
Postat av: hanna

SOPA

2008-07-03 @ 02:01:57
URL: http://hannamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0