Hallon med massa kärlek.

Gud vad den här dagen har sprungit iväg men har fått massa gjort och det känns riktigt bra måste jag säga!! Har tagit en lång dusch sen och nu har jag lagt mig i Linas säng för att kolla på lejonkungen. Borde egentligen sova redan eftersom jag ska upp 3 imorgon för att jobba igen, men sova kan man väl göra i sitt nästa liv...typ.

Lina tog en promenad medan jag fixade här hemma och när hon kommer tillbaka kommer hon med en knutenhand och säger att hon har något till mig, i hennes hand ligger tre små söta hallon. Hon hade hittat 5 och gav 3 till mig bara för hon vet att jag älskar hallon. Hon är för söt min fina syster på många många sätt.

Lina, jag är verkligen tacksam för allt du får stå ut med dessa dagar ;)

Nu ska vi titta på filmen, och jag kommer tänka på Björn, min Simba, hela tiden...saknar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig mest av allt! :) Om du inte bloggar om busskortet så blir jag pissed.. haha

2008-07-23 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0