Gilla läget lixom.

Igår hade jag en liten svaka, fy tusan hur allt kändes pissigt. Beklaga mig lite till Lina att jag aldrig är nöjd, aldrig tacksam för det jag har. Det borde jag verkligen vara, jag har det så jävla bra. Kollade på filmen Leo här om dan med Hanna, shit den fick mig att tänka. Allt kan ta slut så himla fort. Lev i nuet, var tacksam för varje lycklig sekund, för det kan verkligen äbdras så fort. tragiskt!

Idag är en bra dag, sov lääänge. Drömde gott, vaknade och åkte till Stenhagen med Hanna, jag gillar stenhagen. Vi gjorde vår lilla kupp och käka lite, gott. Lina körde skift, så duktig hon är. Blir stolt, som alltid. Det syns att det är min syrra..hihi!

Många som ska sluta där nu..lite trist, men behövs, folk är för bittra. Så himla glad att jag kan titta tillbaka på min Mcdonalds tid och LE, för det var så roligt! Tycker så synd om de som måste spy galla över det hela tiden och beklaga sig över hur hemskt det är och vilket skit jobb det är. Jag håller inte med. I´m lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0