Galen värme...

...speciellt när man går klädd i svart från topp till tå, var inte kul att gå från bussen, men nu är jag hemma och ska lapa lite sol innan det är dags att jobba igen.

Helt okej dag på jobbet, hände inget direkt speciellt mer än att jag fick lära mig att jag misshandlar mina naglar, men nu ska de få växa och bli så starka och fina så =)

Åt frukost på Mcdonalds idag, va en bra dag att äta där tydligen.

Jag: En svart kaffe, toast, fruktpåse och ett glas vatten, tack.
Hon: Tack det blir 27kr.
Jag blir förvirrad, borde det inte bli typ 32¨..men tackar och betalar...

På brickan får jag sedan en mellan kaffe, två toast, fruktpåse och vatten.
Jag tacka och tog emot!

Nu ska jag ut i solen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0