Det spelar ingen roll när man har världens bästa syster.

Jag är jävligt lyckligt lottad, för jag har verkligen världens bästa syster. Om ni bara visste hur hon ställer upp för mig just nu, kan inte vara lätt att ha en storasyster som mig. Inte nog med att jag tagit över hennes rum med saker, sover i hennes säng, hon får vakna av att jag pussar henne i nacken och ja listan kan göras lång....dessutom är det min fina syster som får gå upp 04.00 på morgonen för att möta upp mig för att lämna mitt busskort när jag glömt det hemma...Är hon inte underbar syrran min så säg? Finns nog ingen annan som hon! Helt unik och jag är så jäkla lycklig att jag har henne. Tack Gumman, DU ÄR BÄST!!!

Jag öppnade idag så 03.00 ringde klockan och jag pallra mig upp bland alla saker, det var inte lätt, men vem har påstått att någonting här i världen ska vara lätt? Kul med en utmaning, det mesta känns som en stor utmaning just nu. Men ajg ska fixa det!

Jag var ute i god tid och tänkte att jag skulle gå ner till tåget i lugn och ro för en gångs skull, rabblar i huvet "nycklar, badge, plånbok.." javisst allt var med! Det jag hade glömt var att Hanna lånat mitt busskort dan innan och att jag inte lagt tillbaka busskortet i plånboken, lagom framm vid dragarbrunn kommer jag på det. Skit! Överväger att betala tåget = 240kr t/r..känns som det är typ vad man tjänar på en dan på mitt slav jobb..så det var ovärt..så kommer på idén att ringa syrran och be henne möta mig med busskortet, sgat och gjort och fan va jag kuta och jag hann med bussen och var i tid till jobbet. vad är oddsen undrar jag. Men det var bra jobbat. av både mig och Lina.

Jobb dagen var förbannat jävla seg. Har haft galen huvudvärk hela dagen och har det fortfarande, men bara att bita ihop, har för mkt att göra för att klappa ihop nu. Solen skiner dessutom och jag skulle vilja lägga mig ute och sola, men vem har tid med sånt när man har grejer på g.. inte jag iaf, tar igen det nästa vecka..hoppas hoppas att solen sitter kvar dör den gör då!!

Dagens höjdpunkt

Josef Fares.

Josef Fares handlade utav mig. Han köpte läkerol och var trevlig och söt. Jag blev glad! Bra jobbat!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2008-07-24 @ 13:55:40
Postat av: Syrran

I love you :)

2008-07-26 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0