Vänskap.

Jag kommer ihåg när vi satt där på bussen påväg hem från skolan. Vi gick i åttan och vi hade ingen aning om vad som väntade i våra liv, men vi satt där och diskuterade vänskap. Vem man skulle fortsätta vara vän med, vem som skulle ställa upp när man minst ana det, vem eller vilka som skulle vara delaktiga i ens liv, vem som skulle hålla ens hand och trösta när man gick igenom något jobbigt och vem man skulle skratta med.

Vi sa då att vi skulle vara vänner för alltid, eller åtminstone att vi trodde det och det tror jag fortfarande.

Vi kanske inte hörs varje dag, vi kanske inte vet allt om varann men vi kommer alltid ha varann.

Jag är så glad att jag har dig i mitt liv!


image20

Kommentarer
Postat av: AAJDA

Heeeeeeeeej Hellan, ja visste inte att du hade en blogg, fan va najs! nu maste ja ju kolla in den har varje morgon nar ja vaknar!! =)
Alskar dig!

2008-02-21 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0