Trött men motiverad.

Riktigt trött är jag nu, har jag iof vart det hela dagen, trodde absolut inte att jag skulle kunna ta mig iväg till jobbet imorse, så trött va jag, men kom fram till slut.

Dagen har gått jätte bra, allt har rullat på. Har fått feeback från chefen och bollat ideér med Hanna som vi ska spinna vidare på imorgon över en flaska vin..mys.

Alltså det här med att vara nyttig var visst inte min grej, så som straff idag gick jag hem från jobbet, vilket bara var skönt. Nu vet jag att det tar exakt en timme att gå från jobbet och hem i vanlig "gå takt". Så ska försöka fortsätta med det, lite smyg träning...

Små, små saker men det gör mig motiverad.

Nu ska jag sätta igång och diska, för det har då ingen annan gjort!

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0