Tisdag och jag är ledig.

Idag skulle jag va super duktig och gå upp tidigt trots ledigheten eftersom jag hade sjukt mycket att göra. Men efter att ha ställt om alarmet två gånger tänkte jag att det fick vara nog och slog av och sov tills jag vakna, då var klockan ett, fattar inte hur jag kunde sova så länge måste ha vart jätte trött.

Då var det bara att sätta igång med allt som jag skulle göras, tvätta, hänga tvätt, städa (mitt rum, köket, duschen och toan), diska, rensa garderoben och vika kläder, laga matlådor för tre dagar fram över samt jogga och jag hann göra allt, riktigt stolt är jag över mig själv!

Nu har jag vart ner på stan och ätit en mysig middag på Rififi med Stina och Ida, så härligt att träffa mina fina tjejer, blir alldeles för sällan... Efter det gick jag förbi Ica och handla så nu är det fullt i frysen och på min hylla i kylen, för första gången sen ja flytta hit.

Så var den lediga dagen snart förbi nu blir det kvällsté och tända ljus!


Kommentarer
Postat av: Idaaa

Faaaaaan va duktig du ar helllan!! stooolt ar man over dig! =) Duktigt av er att ses over en bit mat, de gillar ja! sa ni inte bara jobbar dar hemma!
Saknar dig!

2008-02-27 @ 04:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0