No stress.

En riktigt harlig vecka har det varit, men nu borjar den lida mot sitt slut..

Har vart en rolifg och spannande vecka dock for lite sol i min smak, emn lite farg har man ju faktiskt fatt, och mycket fisk har man atit, ar faktiskt det enda jag atit..

Igar at vi pa varsta fick restaurangen, seriost man fick FEM fileer, trodde jag skulle do av mattnad, orkade faktiskt inte ata upp allt trots att jag kan ata hur mycket som helst som ni alla vet..Det ar afktiskt ngt jag kommit fram till den har veckan jag ater 10ggr me an hanna Minst, ar typ hungrig jamt..haha..men tror typ jag har gatt ner i vikt har, aknske ytterst lite, m,en lite finns ju inge godis eller glass eller natt onyttigt att ata typ och colan ar inte ens god sa den ar inte vard att dricka.

Annars i veckan har vi gatt promenader, solat, spelat spel och last massa bocker, har faktiskt last tre stycken, det tycker jag ar valdrigt ambitiost for att vara mig!

Har gatt massa i olika affarer oxa eller vet inte ojm jag kan kalla det affarer snarare stand...man blir lixom indragen och det ar "good price" overallt enda sa prutar jag ner det till minst halften..hihi..kanns lite taskigt nar man ser hur dom bor, typ kojor och de star och tvattar pa gatorna och nackar honor i granderna..lite scary, man kan inte riktigt fatta att det har ar deras verklighet...

Idag gick en kille forbi med en fisk utan huvud i en skottkarra..da madde jag lite illa..ar ju typ sana fiskar jag atit hela veckan..inte lage att va krasen tror ja..

For nu ar jag hungrig och ska ga och ata fisk =)

no stress, take it easy easy my sisters and brothers!

Kommentarer
Postat av: Lina

frågan är i det stora hela om inte dom är lyckligare än oss som faktiskt kan äcklas och reta upp oss på att dom drar fiskar i en skottkärra. här är väl allting likadant fast det är dolt bakom väggar och bom. känns ändå som en fin verklighet.. utan lögner, utan stress :)

2008-02-10 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0