Kap Verde.

Nu ar vi antligen har, pa kap verde, hur skont som helst!!!

Har fatt ett riktigt mysigt hotell, har lixom tva rum och tre sangar sa kan ju ta hem kompisar haha..foresten har vi faktiskt fatt en polare har nere..eller flera..en par pa typ 65 bast..som jag egentligen hatar for att de trangde sig pa flygplatsen..haha men de ar ratt schyssta, minglar lite me dom iaf och sen mammadu..var kompis som vi kopt hantverk utav..pruta 200kr, tyckte ja va duktigt utav mig, men han ville att vi skulle motas upp och ga ut pa pirates med honom ikvall..pirates ar det enda ute stallet som finns har, riktigt coolt ar det nar man ser det utifran, har ju aldrig vart in an..men dar spelar de iaf pa trummor ikvall har mammadu sagt..

Varldens finaste strand och vatten ar det har oxa, eller kanske inte varldens finaste, har ju inte sett alla men riktigt nice ar det iaf, dock sa har solen inte riktigt vart framme idag men vi har legat pa stranden enda, gatt lite promenader och kakat lite lunch..

Har pa on finns det EN bensinmack, och det ar det modernaste typ som finns i hus vag..fattar verkligen inte vart dom handlar mat nanstans har..men nanstans maste det ju vara iaf..

Det ar mest oken, finns typ en vag som ar asfalterad och det ar vagen till flygplatsen allt annat ar sand, eller vagar byggda av stenar..trots att de inte har nagra vagar har de SJUKT fina bilar, som jag inte heller fattar vart dom far dom ifran och alla bilar ar sa himla rena och blanka oxa trots att de aker pa sanden lixom..

Flygresan var den langsta i mitt liv, trodde aldrig vi skulle komma fram och hanna tjata hela tiden om att det inte kandes att det gatt sa manga timmar, medan jag tyckte det tagit MINST tva dygn..Nar vi val va framme skulle man vanta o vanta igen for att de skulle kolla igeom alla pass..sen hamta vaskorna min kom rullandes direkt men hannas drojde o drojde o drojde..hon av nog lite svettig dar ett tag.. sen ut pa en buss och sen Antligen till hotellet =)

Nae nu ska jag ut i solen som tittar fram lite ar iaf riktigt varmt ar 25grader nu o da ar det enda molningt..LOVELY!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men ååh vad underbart ni verkar ha det syster:D Blir riktigt avis.. har dock varit ute på en härlig snöpromenad här i dalarna med mamma och peter idag:) har blivit as förkyld.. ringde vid fem och sjukanmälde mig till imorgon.. Niklas vart as sur. som grädde på moset så frågade andreas om inte han, jag och emma kunde ha en trekant nån gång igår kväll. känner mig lite kantstött och ensam... SAKNAR DIG!! Hälsa Hanna också :) LOVE

2008-02-02 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0