Hej då?

Idag gick jag utan att säga hej då..på väg hem får jag ett meddelande "Hej då." från min chef...Haha, det roliga är att det brukade vara jag som skickade såna meddelanden. Kändes dumt att få ett, ska verkligen aldrig göra om det!


image27
Jag och Emilia.



I helgen är jag iaf ledig, ska bli så skönt och har massa roligt inplanerat...Utgång med mina fina tjejer och på söndag musikal och fika med min underbara syster Emilia i stockholm.








Ibland undrar jag om jag jobbar på en restaurang eller en dagsverksamhet för efterblivna...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men titta här då! Är det på en av dina födelsedagar tror jag.. haha du får mig att skratta åt det överstrukna!

2010-01-12 @ 14:21:27
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0