Grym dag.

Den här dagen har vart så himla bra trots att Hanna var grinig hela morgonen över den dåliga stängningen, det har regnat på mig, det var dött på jobbet, jag inte har sovit nått inatt...ja det var endå en kanon dag för äntligen har allt det som tyngt ner mina axlar löst sig, fixat sig, jag grejade det..shit känner mig så glad, lättad, hel...

Har börjat smida planer, tankar och fått lite ideér..vem vet hur det här kan sluta, känns så kul, allt känns så bra nu, vet inte vad som kommer hända hur det kommer bli, men jag vet att jag är taggad inför framtiden!!

och det känns så BRA!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag var lite sur. men efter smilefilmen log jag heeeela dagen!! hämtade ju fika till dig, så glad var jag!!

2008-02-18 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0