Glädje.


"En person som inspirerar mig är Du därför att du ger mig energi till att prestera. Du gör vad du vill och vågar prova nya saker. Du reser dig stolt efter ett fall"


Dom här raderna läste jag just i en "personligt"-bok som jag fått utav Hanna i present och jag blev så glad. Tack gumman min!!



Idag har vart en sån där dag som man inte riktigt kan bestämma ifall den var bra eller dålig eller ifall den bara var en vanlig dag. Den började jätte bra, klarblå himmel, frukost på sängen och Grey´s anatomy medans jag åt, trevligt.

Sen åkte jag till jobbet och fick veta att vi antaligen levererade 4% i Januari, chock och glädje eftersom jag trodde att vi inte leverera alls.

Sen fick jag veta att vi ska få en ny combo sprillans ny..för er som inte vet är det glassmaskinen vi har på jobbet och våran, den vi har har vart trasig i ja en månad ungefär..så det var kul.

Hanna var på glatt humör och alla andra oxå, Niklas kom med jätte gott godis som jag nästan har ätit upp allt under stängningen, tyckte jag av värd det.

Sen är det ju det här med att stänga, jag tycker inte om det och ikväll va det extra jobbig för både det ena och det andra, men jag tog mig igenom det och nu ligger jag hemma i min sköna varma säng efter ja det får bli en "helt OK dag".






Du får mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0