Ger bloggande makt?

Satt just och kollade på tv4 nyhetsmorgon och tycker det är ganska intressant det här med att unga tjejers bloggar har fler besökare än vad "viktiga" och "stora" människor har. Kanske just för att det är en flykt och man kan njuta av någon annans vardag, problem och få inspiration? Eller vad är det som lockar så många läsare?

Här är länken till nyhetsmorgon:
http://tv4.se/klipp/277327.html



Jag har i alla fall vart ledig i helgen, har vart riktigt skönt. Har inte fått allt gjort som jag planerat men kommit en bit på vägen. Har tvättat, städat, umgåts med favorit tvillingarna, druckit en himla massa kaffe och bara tagit det lugnt.

Imorgon börjar mitt och Hannas "nya" liv, vilket har lätt till att jag ätit jätte mycket godis, glass och cola den här helgen för imorgon är det slut på det och slut på mcdonalds mat. Dock tycker jag ceasar sallad, fruktpåsar och morötterna är tillåtna för jag kan inte se mig själv stå och laga matlåda varje dag. Saknar mormors mat, va riktigt bekvämt att bo där, skulle visat större uppskattning under den tiden.

Så i och med att jag skrivit här att jag ska bli hälsosammare, kanske jag lyckas hålla det ;).




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0