Det här är jag.

Jag heter Helena ett namn jag trivs väldigt bra med. Hatar när folk kallar mig Helen eller Hällän..men har inget emot att bli kallad Hellan.

Jag är 21år och kommer jobba i minst 44år till sa en snygg kille till mig igår.

Jag lider av beslut och prestationsångest

Jag älskar sommaren och tycker mindre om vintern

Jag har extremt svårt för att bli kär, men när jag blir det så blir jag det.

Jag har vart rökare, men har slutat.

Jag hatar att tvätta och städa, men hatar när det finns tvätt och är stökigt, jobbigt va?!

Jag har två syskon, en storebror som heter Fredrik som är 23 och en lilla syster som heter Lina och är 18.

Jag vill resa jordenrunt, ta dykarcert, hoppa fallskärm och bli lyckligt kär.

Jag kan inte tänka mig att leva ett liv utan barn.

Jag älskar att umgås med mina vänner, men träffar dom endå alldeles för sällan.

Grey´s anatomy är den bästa serien som finns.

Jag är väldigt känslosam och börjar både gråta och skratta lätt.

Jag älskar att festa

Jag tänker väldigt mycket, för mycket

Jag gillar att va brun och ha fräknar.

Jag orkar inte skriva mer nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0